alltomthefooo

Alla inlägg under november 2014

Av alltomthefooo - 25 november 2014 23:22

Hej hej! Jag vet att jag knappt uppdaterat så nu så ska jag ge er lite fakta om tfc ( The fooo conspiracy ) det kanske är många som redan vet om detta men jag tänker att det kanske finns dom som inte gör det än så jag skriver det här. 

Tfc håller på att skriva nya låtar och har lagt ut teaser på youtube. Du kan bland annat hitta " my beyonce " och " thirsty" det ända du behöver söka på är the fooo conspiracy. Jag länkar till både thirsty och my beyonce här nere. 

My beyonce:


http://youtu.be/4h82dfLPk8M


Thirsty:

 

http://youtu.be/fLXrFgobUes



Så, jag hoppas ni gillar teasern till dom här låtarna för det gör verkligen jag! Och dom har såklart fler teaser till fler låtar som jag tyvärr inte kan hitta men förhoppningsvis gör det. PUSS OCH KRAM KEXCHOKLAD


Presentation

Detta är en liten blogg om the fooo conspiracy och all fakta får jag lite hit och dit och så men hoppas ni iaf kommer gilla läsa mina inlägg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik